طرح مذاکره با آمریکا ناشی‌گری است
 
 
سردار نقدي:
 
طرح مذاکره با آمریکا ناشی‌گری است
 

 

طرح مذاکره با آمریکا ناشی‌گری است

توانمندی ایران به اسلامی بودن و انقلابی بودن است و با اعتقاد به این مهم توانسته‌ایم به پیشرفت‌های زیادی در همه زمینه‌ها دست پیدا کنیم و دشمن نیز از همین مسئله وحشت دارد.

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۳
جوان آنلاين:

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۲ سال از شروع مذاکرات با ۱+۵ می‌گذرد اما می‌بینیم که این مذاکرات راه به جایی نبرده است.



وی ادامه داد: آمریکا در شرایطی طرح مذاکره با ایران را مطرح کرده است که بیشتر از هر زمان دیگری خصومت‌های خود را علیه این نظام اسلامی افزایش داده و تحریم‌های شدیدی اعمال می‌کند.



وی عنوان کرد: به همان میزانی که مذاکرات با ۱+۵ تاثیرگذار بوده و نتیجه داده است، مذاکره با آمریکا هم نتیجه بخش است.



سردار نقدی با بیان اینکه آنچه ما داریم از انقلاب و روحیه انقلابی که در بین ملت نهادینه شده نشأت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: به همین دلیل ملت ایران باید در همه زمینه‌ها این ویژگی انقلابی و اسلامی خود را حفظ کند.



وی عنوان کرد: توانمندی ایران به اسلامی بودن و انقلابی بودن است و با اعتقاد به این مهم توانسته‌ایم به پیشرفت‌های زیادی در همه زمینه‌ها دست پیدا کنیم و دشمن نیز از همین مسئله وحشت دارد.



سردار نقدی در ادامه در پاسخ به این سئوال فارس که منظور از اقتصاد مقاومتی در این شرایط چیست و آیا به این نقطه خواهیم رسید که هر کشوری که ایران را تحریم کند، خود را تحریم کرده باشد، گفت: اجرای طرح اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه جهادی است.



وی با بیان اینکه از نگاه علمی، باید به مقوله اقتصاد مقاومتی نگاه کرد ادامه داد: باید از ظرفیت‌های پیدا و پنهان اقتصاد مقاومتی برای استفاده حداکثری از امکانات کشور، بهره برد و مورد استفاده قرار داد.



رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی توسط همه مردم جامعه اضافه کرد: مصلحت در این است که از برخی چیزها برای دستیابی به بسیاری از منافع جمعی گذشت کنیم.



وی ادامه داد: با ارتباط قوی صنعت و دانشگاه می‌توان گامی اساسی در این زمینه برداشت و اهداف مورد نظر را بیش از گذشته در دسترس قرار داد.



سردار نقدی با اشاره به رشد همه‌جانبه کشور در عرصه‌های گوناگون افزود: تهدیدات و تحریم‌های دشمن بستر رشد همه‌جانبه کشور را فراهم می‌کند و بسیج نیز راهکارهایی را شناسایی کرده است تا به اهداف خود در این زمینه برسیم.



وی، ولایت‌پذیری را لازمه موفقیت دانست و اظهار داشت: باید در تمامی صحنه‌ها گوش به فرمان باشیم و با به کارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری، در راستای عملی کردن اقتصاد مقاومتی گام برداریم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:سردار نقدی,آمریکاه- ارتباط با آمریکاه, مذاکره با آمریکا, | 16:4 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |